Alla inlägg den 15 november 2006

Av Maria - 15 november 2006 21:09

När det var dax att hämta min äldsta son från förskolan tog jag en eftermiddagspromenad med barnvagnen, då kom solen fram. så det kan ni tacka mig för att solen sken i eftermiddags, det var för att jag ville ut och gå. Den här gången tog jag inte med hunden på promenaden, kände mig verkligen som en dålig matte! Men jag var lite sen och han stannar ju och kissar var 10 meter. Usch vad han såg ledsen ut då jag klappade igen dörren, som kompensation fick han en klippning av pälsen då vi kom hem. Han halva hunden ungefär innan lillen vaknade och var hungrig. Alfons hade fått en stor tova i söttishåren under magen:(. Efter middagen bakade jag och sonen den äldre chokladmuffins med blockchoklad och valnötter, mums tyckte vi vuxna men tyvärr inte sonen. Men han tyckte smeten var god iaf.

Av Maria - 15 november 2006 12:03

oj,jag skulle precis börja skriva, då min bebis vaknade med ett illtjut. Tänk att man kan drömma marddrömmar fast man bara är två månader oh knappt vet något ännu!iaf ville jag visabilde på min hund Alfons, en åtta årig engelsk springer spaniel. Han är go´.Han är viltspårschampion och även duktig på att apportera fågel. Men numera jobbar han inte så mycket, då han är dålig i sin höftdysplati lite då och då.

Av Maria - 15 november 2006 12:02

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
<<<
November 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards