Alla inlägg den 20 november 2006

Av Maria - 20 november 2006 15:22

Usch städningen går inge´vidare idag. Känner mig lite vissen också, ont i hals och huvud. Eller också är det så bara för att jag behövde städa. Har tittat på tv på förmiddagen, falcon creast och mcleod´s daughters. Sen när min äldste son gick ut för att leka och den yngre låg och sov, ryckte jag mig i nackhåren och satte igång med lite elförbrukning iskmaskin, tvättmaskin samt dammsugare. Vi har ju hund så nu på hösten dammsuger nog alla hundägare minst en gång om dagen. Sedan gick jag upp till datan och surfade in på tasteline för att hitta ett recept på en bra förrätt till dopet. Jag tror det blir sushi eller spenatplättar med löjrom? Har dock inte bestämt mig, för vissa inbjudna personer blir det vågad mat, men jag har länge varit sugen på att göra och äta sushi igen. Men nu är det dax att gå till köket och göra fläskpannkaka.....kanske blir det städat efter middagen istället:)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
<<<
November 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards