Direktlänk till inlägg 10 november 2010

Va???

Av Maria - 10 november 2010 20:12

     Plötsligt infann sig lusten att blogga igen.....får se om det blir ett sporadiskt inlägg eller inte. Jag tycker ju att jag inte har så mycket att skriva om, det händer saker men där emellan är det jobba,äta sova. 


De senaste två veckorna har det dock varit en hel del vuxenskoj. Vi var till STKH Per, jag Ullis på jobbet och hennes Rickard. Vi hade det jättebra, skrattade, shoppade åt och drack gott.


Och nu i helgen som var vart det fest med Pers jobb på södra berget. Då var det feststämning och en hel del dåliga skämt om hjort efter som vi fick hjortkött till huvudrätten. På lördagen var Per på hockey med brorsorna sina med respektive och morbror Calle, Anna-Lena, Ingegerd och Uno. Då var jag hemma med grabbarna eftersom jag kände mig som en dålig mor, med så mycket barnvakt....


I söndags lekte jag fotomodell, jag blev överraskad över hur kul jag tyckte det var. Kanske jag ska lägga in mina bilder precis som syrran gjort?


Idag när snön kom så längtar jag till Hassela, men vi har bestämt att vi inte ska åka dit i helgen, vi behöver en hemma helg!!

 
 
Ingen bild

mamma

10 november 2010 21:25

Mamma vill se båda bilderna kram

 
Ingen bild

Jeanette

10 november 2010 22:04

Vilka snygga bilder!! Ångrar lite att jag inte tog min chans men sånt är livet... =)

 
Ingen bild

anki

10 november 2010 22:30

Tänk att de är otroligt vilka fina tjejer pappa och jag har / kram mamma

 
Lillasyster

Lillasyster

11 november 2010 09:34

Jätte FIN är du på bilderna tycker absolut du ska göra minst en av dom på canvas och sätta upp hemma på väggen!!!!

http://kissegirl.bloggagratis.se

 
Ingen bild

svärmor

11 november 2010 18:34

Å vilken snygging Kram

 
Ingen bild

moster Britta

12 november 2010 12:28

Jag säger bara waaaaoooow!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 27 november 2010 23:17

Idag har vi farit fram som små virvelvindar, grabbarna blev invärvda i adventsstädningen och de fick städa sina rum. Gustav är ju självgående han fixade allt själv och det blev så snyggt så, och när han var klar fick han sätta upp en adventsstake. Ax...

Av Maria - 26 november 2010 21:31

Har blivit lite mycket jobb här i veckan. Jag har haft två utvecklingssamtal före eller efter arbetstid och vi har haft kvällsmöte, så den här veckan har det definitivt blivit mer än 40 timmar. Men jag är klar med mina samtal och peppar peppar jag kä...

Av Maria - 19 november 2010 21:03

Både Per och jag tyvärr....   Veckan har varit innehållsrik som vanligt Permanent av mitt hår hos frisörskan min Mulleledarträff på kvällen på vår förskola Utvecklingssamtal för Gustav Maskerad på Axels avdelning Slalomträning Fotografer...

Av Maria - 14 november 2010 19:29

Närå inte riktigt.....men iaf igår. Jag var så sugen på att göra något kul för hela familjen. Först var vi och uppvaktade farmor/svärmor som fyllt år här i veckan och då hade vi sån tur att vi fick lunch, god god soppa med bröd och tårta på det, mums...

Av Maria - 12 november 2010 20:28

Har vi idag, Per har varit ledig idag eftersom han har jobbat kväll här i veckan. Så Axel och Per har varit till frisören, Axel har fotografering på förskolan till veckan. Jag började tidigt och slutade då även tidigt, men jag har mest legat på soffa...

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Skapa flashcards