Alla inlägg under juni 2010

Av Maria - 21 juni 2010 20:00

Men har varken lust eller tid med bloggen. Är det inte jobb, så är det familj med aktiviteter, eller plugg (där jag förresten lämnade in det allra allra sista idag) OCH slutligen KÖK. Och nu har jag bestämt mig för att bara sätta in bilder när något är klart, lite utpressning mot Per som gärna vill att jag ska sätta in bilder på köket. Det blir ju gärna någon liten list här eller lite målning där....


Och köket verkar inte bli klart till midsommar för den där elektrikern du vet som vi anlitat han är nog försvunnen från jordens yta, och nu var det slutgrejerna för elektrikern sen är han klar.


Men Per grejar på han är nu i det sista hörnet av köket och varvar det med göra färdigt ställen på andra håll =)


JAG HAR 6 DAGAR KVAR ATT JOBBA INNAN SEMESTERN!!!! Och det var länge sedan jag kände mig så slut den här årstiden, på gränsen till utarbetad skulle jag tro och jag skyller det på pluggeriet och köket -den kombinationen.


Per och grabbarna är lediga den här veckan. Så idag har Per typ

-Målat lite här och där

-Satt plåt på utsidan fönstret vid diskbänken

-Åkt på soptippen

-Handlat på XL bygg

-Satt dit lite lister

Jag har säkert glömt något eller missat något också....

Han är effektiv den där karln, min älskling   

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Skapa flashcards