Alla inlägg den 16 november 2006

Av Maria - 16 november 2006 11:17

Idag ska jag baka bullar, det är mums! Och min son tycker det är jättekul. Men det blir på em. Idag kommer även mamma och hälsar på sitt färskaste barnbarn, men även den äldre är mormorsjuk. Han har ett ganska stort behov av att träffa mormor, de kanske är någe´slags själsfränder de två. Hon har även med en kavaj som jag ska prova och kanske ha på mig till dopet nästa helg. Var på affärn´efter att jag lämnat sonen på förskolan och då träffade jag en arbetskollega, det var roligt att ses. Hon berättade att den underbare kocken slutar nästa fredag och det är därför det ligger jobb ute på arbetsförmedlingen igen. Åh, jag tyckte lite synd om de på jobbet för att det aldrig blir någon kontunuitet i arbetet, men så är det när man jobbar med människor. Ingen dag är den andra lik, det är lite grann det som är tjusningen men också det som ibland är jobbigt. Speciellt om man har för hög arbetsbelastning, vilket naturligtvis är fallet om man jobbar inom barn och utbildning i sundsvalls kommun.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
<<<
November 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards