Alla inlägg den 30 november 2006

Av Maria - 30 november 2006 20:52

hoppas nu att allt kommer att fungera. Nu ska jag snart kola på teve tänkte jag, imorgon kommer svärmor och hälsar på så det blir en lugn och avslappnad hemmadag imorgon. Badet gick fin, fint. Mormor gick promenad med barnvagnen med den yngre så att jag fick bada med den äldre, men jag tyckte det var lite kallt i poolen. skönast var bastun!Efter teve blir det ett parti couronne med min man, vi har slagit vad om en sak! Den som vinner partiet får sin vilja igenom, hoppas att jag vinner! Han har förresten namnsdag idag, grrrrattis på namnsdagen älskling.

Av Maria - 30 november 2006 11:39

Nu har jag bestämt mig det blir en adventskalender på min blogg. Idag har jag varit lite piggare, lämnade sonen på förskolan(han bangade ur som vanligt hade inte dräkten på sig när jag for iaf), åkte och handlade kalvkött till mamma(hon ska göra sylta) och fredagsmys till sonen och mig då min man ska på julgalan med jobbet imorgon, svängde in på apoteket och köpte vitaminer till mig. Sedan hem och diskade och gjorde iordning middagen så att den bara är att värma, för i em ska vi åka och bada på simhallen. Mormor följer med och passar lillen, hon ville inte släppa iväg oss själva. Jag tyckte det skulle gå bra att lillen satt i bilbarnstolen under tiden, men det tyckte inte mormor!Jag har frossarhelg i helgen jippi, försöker sköta mig och min marallergi, men det är svårt att jämt vara duktig. Så då har jag bestämt att en gång i månaden har jag frossarhelg, imorgon ska jag äta chips som jag inte tål pga laktosintoleransen. Och sedan ska jag få ont i magen!! Men det funkar bättre så här, att istället för att små fuska lite då och då så fuskar jag rejält en gång i månaden i stället:)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
<<<
November 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards