Alla inlägg den 19 november 2006

Av Maria - 19 november 2006 21:17

En klok och omtänksam person kommenterade mitt inlägg igår kväll, så därför tog jag bort bilderna på mina barn.Idag har det varit lite solsken, så då passar man på att promenera med barnvagnen. Vi (mina barn och jag) gick ner till centrum för att handla lite grejer som saknades till middagen vi skulle bjuda min kära mor och far.Min man har jagat älg hela dagen. Som tur var sköts tre älgar så nu måste vi omfördela i frysboxen till helgen då det ska slaktas. Han kom hem som ett åskmoln då han suttit och titta på en tjur under fm, men då var det skjutförbud för en kalv var skadeskjuten så den måste hittas först. Då väsnas min man lite så älgen rör på sig till nästa pass och då skjuter den jä..a gubben som sitter där, trots skjutförbud. Såna borde uteslutas!iaf tyckte min mor och far och minsta lillebror att middagen var jättegod.Har varit snäll och kommenterat min systers intervjufrågor till hennes c-uppsats, hon tänkte nämligen åka upp på mitt jobb och intervju någon där. Det ska bli spännande att se vad hon får för resultat.Den här veckan som kommer blir väl en enda lång förberedelse inför dopet på lördag, imorgon blir det nog lite städning.Det värsta jag vet för övrigt. Nu är det kvällsfika dax för mig!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
<<<
November 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards