Alla inlägg den 12 november 2006

Av Maria - 12 november 2006 21:46

Idag är det farsdag och efter mycket funderande har jag bestämt mig för att börja blogga jag också, det är min syster som har inspirerat mig. hon är en flitig student, som kopplar av från studierna med att skriva inlägg i sin blogg.Jag antar att det är mest den här tiden på dygnet som jag kommer att skriva inlägg eftersom då är alla dagens sysslor avklarade och mina två söner sover.Idag har vi firat farsdag hela dagen. Min man blev för en gångs skull mycket glad för farsdagspresenten, han fick en radio att ha i köket. Inhandlad på hans favoritbutik nummer ett Clas Olhson. Så min omröstning kommer att handla om Clas Olhson. Rösta där!Senare på eftermiddagen åkte vi för att fira min far med file´middag och kladdkaka. Tack mamma för en supergod middag, vad vore livet utan ens mamma. Pappa blev också glad för sin nya skjorta!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
<<<
November 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Skapa flashcards