Alla inlägg den 17 november 2006

Av Maria - 17 november 2006 15:59

Idag har det varit lite bättre väder, så idag har vi varit på en promenad mina söner och jag. Det var skönt! sedan gjorde jag dagens duktiga, krattade vägen upp till vårt hus. Vi har världens uppförsbacke till vårt hus, så när det regnar mycket blir det fåror i gruset och det rullar neråt så klart. Samt att vi numer har en framhjulsdriven bil som drar upp mycket. Oftast parkerar vi nere vid garaget, men när man har varit och handlat vill man gärna köra upp.Det är tungt att bära uppför!Sedan eftermiddagsfikade vi nybakade bullar min femåring och hans kompis som bor granne med oss, han är också fem år.Nu leker de en lek som bara måste vara typiskt för femåringar. Inte nudda golv och om någon nuddar golv måste man säga bajskorv. De skrattar så att de ligger dubbelvikta. Samt att de skulle välja nya namn och då ville kompisen heta Simon och min son han ville heta prutten, så ropar de på varann ibland för att visa att de kommer ihåg sina nya namn.Idag är det äntligen fredag, då blir det fredagsmys med popcorn och lite discodans kanske. Men först ska vi äta tacos till middag. Chingeling!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
<<<
November 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards