Alla inlägg under september 2009

Av Maria - 17 september 2009 20:30

Det här med att skriva blogg, jag vet inte men tiden räcker liksom inte till för mig nu.


Den här veckan har varit fylld med gräsklippning, orienteringsträning, bakning och annan förberedelse inför lördagens 3 års kalas. Ikväll var det meningen att Per och jag skulle hjälpas åt och städa men både han och jag känner att nä, vi orkar inte!


Jag har dessutom haft två kvällsmöten den här veckan igår och idag. Vi tycker att barnen verkar tröta också, har till och med varit på hälsokost och köpt vitaminer till dem!


Nä, nu ska jag plocka fram kläder till imorgon för jag öppnar förskolan 6,15. Så vi ska upp tidigt hela familjen *gäsp*

Av Maria - 9 september 2009 20:54

På bloggen, det är ju bara att det är så mycket man vill hinna med på kvällarna.


Imorgon händer det grejer! Min lille plutt blir tre år  Skrattande


Och jag ska börja min kurs, äventyrspedagogik. Så imorgon drar jag och en ex. kollega iväg till skogen och ska äventyra i flera dagar. Det ska bli roligt! Men jag är lite ledsen över att jag inte kommer att vara hemma på Axels födelsedag. Men vi har bakat tårta idag och ätit den nu ikväll och han fick ett paket...så firad har han blivit.


För övrigt har vi vait hemma i två dagadr den här veckan med höstblåsor i munnen, usch vad Axels har haft ont och inte velat äta. Men idag har vi jobbat och det gick bra...


Men nu måste jag återvända till min packning.....

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Skapa flashcards