Alla inlägg under januari 2009

Av Maria - 25 januari 2009 16:34

Lillebror som blir 18 när vi är i fjällen, en riktigt heldag med lunch och middag. Tack mamma!


Gustav åkte på slalomskidor i pulkbacken och var ute jättemycket. Jag var bara ute en liten stund, kastade runt lite snö och drog upp Axel i backen två gånger.


Lillebror fick pengar till sina körlektioner, vi samlade alla syskonen.


Idag var Per och Gustav till slalombacken men det var tävlingar där så då ville inte Gustav åka, och efter lunchen skottade Per med snöslungan.


Gustav och jag for till stallet och vi körde Sindri med släden, han var jätteduktig och det gick hur bra som helst! Men vi fick mycket hjälp också av de som bor på gården och av hennes pappa.

Av Maria - 22 januari 2009 20:05

Fick telefonsamtal från skolan idag att Gustav skadat sig på näsan och han ville hem. Jag åkte dit och fröken väntade med honom, han hade fått en bandyklubba på näsan(undertill) som hade dragit upp ett sår som var ganska djupt och blödde. Så vi tog och for ner till vc och blev omplåstrade, sen var jag helt slut när jag kom hem och vi la oss alla tre på storsängen och vilade. Jag tror inte att jag har feber längre, men är helt matt och alldeles slut i kupan. Tryck över bihålorna antar jag!

Av Maria - 22 januari 2009 10:47

Igår kände jag mig döende, 39 graders feber, djävulsbacken och tösnö höll på att knäcka mig.


Idag bättre....bara lite feber...men ack så snorig och denna matthet i kroppen. Nu liggläge......

Av Maria - 22 januari 2009 10:38

Det är med en stor ära som jag tilldelar Dig den här Awarden! Jag älskar att läsa Din blogg! Tack för att jag får följa Dig i Din vardag! Du har en underbar Mammablogg! Be Proud!*

Jag har fått den här fina Awarden av min Syster: http://kissegirl.bloggagratis.se/ och mamma: http://anki.bloggagratis.se/ , för att hon tycker att jag ska vara stolt över min underbara Mammablogg!

Reglerna för Awarden är enkla.

Jag som har mottagit Awarden, lägger upp den på min egen blogg, länkar till bloggen som jag har fått den ifrån.

I min tur delar jag den vidare till ALLA Mammabloggar som jag tycker förtjänar den!

Lämnar såklart ett meddelande inne hos Dem, om att de har fått den!

Det är med en stor Ära som jag ger den här Avarden vidare till


http://poffens.blogg.se/ Min vän Sofia


Vill även återsända den till min syster och mamma så klart!



Av Maria - 18 januari 2009 00:12

Därför inget bloggande i veckan, man har ju en del annat att sköta också här i veckorna.


Har iaf hunnit jobba lite kvällstid, ridit (även idag, härligt härligt), haft planeringsdag med jobbet. Träffat svärmor och varit hundvakt i två dagar.


Städat bort julen och annat tråkigt som tvätt och disk.


Ha, ha jag kom på en rolig grej här i veckan i tisdags när Sara och jag var till stallet på kvällen var det snor halt och Sara kom inte upp med bilen när vi skulle hem. Då skulle jag dra henne med min fyrhjulsdrivna bil, så fick jag inte till det. Jag skulle dra, lättade på kopplingen och vi for inte framåt. Sara tutade och klev ur sin bil - vad håller du på med? Jag: men det går inte! Sara: Du kanske kan lägga i ettan! I den lite lätt stressade situationen hade jag glömt att jag hade backen i, inte undra på att det inte gick framåt. Hela vägen hem satt jag och garvade för mig själv i bilen - Hur dum får man vara :)  *fniss, fniss* Min man han bara skakade på huvdet han! *fniss, fniss*

Av Maria - 11 januari 2009 21:10

Min pappa och Filip, son till min syster.


Jag knäppte bilden på julafton-08 men jag kommer inte ihåg vad de hade så roligt åt!

Av Maria - 11 januari 2009 21:09

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Skapa flashcards