Alla inlägg den 30 april 2007

Av Maria - 30 april 2007 23:23

En lugn och mysig kväll, första grillningen för säsongen. Det var så gott så! Gustav och Anton hade jättekul tillsammans, de kompar bra. Efter god middag och efterrätt blev det promenad för att titta på majkasa, det var lagom med folk där. Man träffade lite folk man kände och barnen hann även leka i lekparken, axel var snäll bebis och sov hela tiden i vagnen. Per klädde av han när vi kom hem och han sov hela tiden!! Snabbfika för Gustav och sedan bums i säng och nu ska jag bumsa mig i säng. zzzzzzz!

Av Maria - 30 april 2007 13:48

Så känner mig trött och på dåligt humör idag, har inte blivit så mycket gjort då lillen är gnällig och knäsjuk. Det var när han sov som jag fick igång en maskin tvätt och gjorde i ordning gåbortblomman.  Dammsög en hel sandlåda efter hunden, det blir ju så när man går runt sjön regnigt och lerigt!


Spikade lite på kaninburen, men Axel vaknade ganska snart så det blev inte så mycket. Nu sover Axel igen och Gustav leker på sitt rum, ska gå och hämta den där tvätten nu och sedan försöka göra mig i ordning. Känns konstigt att gå bort när man inte riktigt är på humör, men det kanske ändras. Humöret menar jag!

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards