Alla inlägg den 20 april 2007

Av Maria - 20 april 2007 21:50

Kan inte hämtas ut förrn´ till veckan, då han var på semester. Men det gör inte mej något speciellt eftersom Per ändå är bortrest till veckan kommer inte hem förrän på onsdag åker nu på söndag (på våran bröllopsdag.. hrmf). Han den lilla lyllon åker till Saltzburg på konferens och mässa. Iaf behöver jag hans hjälp för att få hem den.

Idag kom vi äntligen iväg på biblo iaf och jag betalade för gasolen och surrade lite med våra gamla kompisar Anders och Lena, det blev mest prat om barnen som vanligt.

Farmor hade gjort go lunch som vanligt, plättar till Gustav och skinkpaj till oss vuxna. Och så hade hon bakat bullar mmmmm. vad gott.

Efter middagen tittade jag på reprisen av Ugly Betty ( vi var ju på akuten, eller på väg till akuten när det sändes i tisdags), Gustav och jag gjorde en deal. Han fick se på amigo kl. sju och jag fick se på Betty kl.sex Mitt i ringde Hasse, ville veta när vi skulle skrapa lotterna vi köpt för pengar vi vunnit på ishockey. Och då visar det sig att Marianne också skulle ut och gå precis som jag planerade, så då gick vi tillsammans en härlig sväng i skogen. Lite blåsigt, men vi hade lagom takt så att vi höll oss varma. När vi kom hem till oss skrapade vi triss och vi vann allihopa, tjejerna 50 kr och grabbarna 25 kr. Tjejer är bäst ingen protest, så nu måste vi göra om samma sak nästa fredag.

Av Maria - 20 april 2007 10:15

Idag bär det iväg till farmor, hon bjuder på lunch. Men först ett besök på biblo och sen lösa ut min man, han var och köpte gasol till spisen men jag hade ju hans bankkort:). Tur att det finns snälla människor här i världen!

Jag har vunnit en moppe, jag har vunnit en moppe.

Men jag tror att jag ska sälja den kanske kan jag köpa nya möbler till altanen eller en ny ytterdörr eller en ny soffa eller en häst eller en utlandsresa eller en ny bil eller en ny kropp eller ett nytt förstånd:)

 Är man rubbad så är man....

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards