Alla inlägg den 23 april 2007

Av Maria - 23 april 2007 21:29

Anyway.


Svärmor kom med bussen, vi fikade lite och sedan blev Axel trött och lilleman tog och sov länge i sin vagn. Vi satt mest ute i solen och tittade på Gustav när han lekte. Gustav ja´, jag tror att hans hand börjar bli bra nu för hu vilket humör han har varit på idag. Inte snäll med sin mamma och inte sin farmor heller. Kom mig iaf för att beställa klipptid till mig själv och Gustav. Kompletteringshandling idag, mjölken var slut! Prövade ett nytt lax recept till middag, med rose´peppar. Det blev gott speciellt med farmors romröra till. När pojkarna var nattade tog jag med hunden på en promenad runt sjön, ljuvligt väder:) En arbetskamrat ringde ikväll och vi snackade om fredagen, då vi ska fira en annan arbetskamrat. Så jag ska ut på vift själv jag på fredag....det var ett tag sedan. Men jag ska köra. 

Av Maria - 23 april 2007 10:52

Han från vattenverket alltså, Per bröt ju bort plomben när vi grävde. Så nu är vi ny plombade igen.


Svårt att somna igår naturligtvis när mannen är borta, började läsa en bok (så klart) så klockan blev sent fast jag var så trött. På morgonsidan var båda pojkarna i sängen hos mej så klart, mys pys!


Min äldste satt och sjöng förut - mitt hjärtas vän, mitt hjärtas vän. Så jag kunde inte låta bli att retas - är det jag det? - va, nä Axel så klart, svarade han. Visst är det gulligt!


Nu sover yngsten förmiddagslur så jag ska gå och sy lite på mina "kära" gardiner *pust suck och stön*.


Efter lunch kommer svärmor, hon ska sova hos oss i natt. Jag är ju grymt bortskämd eller bortklemad med så snäll svärmor, jag vet!


Iaf ska jag göra ett tillägg angående min mans tur att vara gift med mig, jag är ju grymt lycklig jag också som lyckats snärja honom *hi,hi*. Jag dyrkar honom, är väldigt kär i han fortfarande efter alla dessa år. Vi har varit gift i sju år, förlovade i  13 år och tillsammans i nja, törs jag säga det 16 år. Suck, tiden går så fort när man har roligt :)

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards