Direktlänk till inlägg 15 december 2006

fredagsdisco

Av Maria - 15 december 2006 21:42

Jaha, var ska vi börja. Igår kanske, då var mormr här med sparklådan! det blir ju ett projekt att fixa till den. Den var lite sliten, men idag blev jag lovade att det var okej att fixa till den. Syrran kom hit på em och jag fick noppa ögonbrynen på henne, hon hade varit och klippt sig. Hon ska ju på flera anställningsintervjuer i nästa vecka spännande, spännande det är ju en liten egokick att gå på intervju! Sen var det inte så mycket mer igår, jo, jag pratade med min kompis långt, långt ner i södra sverige. Min man ska fixa hennes bil mellan jul och nyår, när hon är hemma.Dagen idag har bara rusat iväg, sov länge på morgonen. Åkte in på stan för att låna böcker på det stora biblioteket, Mulle meck böcker, då sonen den äldre ska ill mulle meck museet med mormor och kusinen till veckan.Promenad runt kvarteret på em, då mannen min ska ut i kväll med arbetskamraterna på bowling.Svårt att gå kvällspromenad med två små barn!Tidig middag för att skjutsa mannen till bowlingen och före det hinna med fresks för att välja tapeter till sovrummet, jag hade tittat ut på nätet. Men man vill ju se dem in real också.Hem för fredagsmys och fredagsdisco idag, har upptäckt att sonen den äldre gillar gyllene tider precis som jag. Han gick även med på att spela lite kent så att mamma fick digga. Annars är han ju en fan av markoolio!Medans sonen kvällsfikade hängde jag upp pepparkaks hjärtan med familjens namn på.Nä ,nu ska jag kvällsfika och lägga ut nyckeln så att min käre man kommer in i natt.Oj, höll på att glömma. Ibland hamnar min älskling på pluskant. Vi har förlovningsdag idag (13 år) och hade egentligen tänkt gå ut på restaurang och äta men bowlingen kom emellan. Så jag fick blommor och gåstavar av min älskling. Tulpaner som jag är mina favoritblommor, gulliga dig älskling!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 27 november 2010 23:17

Idag har vi farit fram som små virvelvindar, grabbarna blev invärvda i adventsstädningen och de fick städa sina rum. Gustav är ju självgående han fixade allt själv och det blev så snyggt så, och när han var klar fick han sätta upp en adventsstake. Ax...

Av Maria - 26 november 2010 21:31

Har blivit lite mycket jobb här i veckan. Jag har haft två utvecklingssamtal före eller efter arbetstid och vi har haft kvällsmöte, så den här veckan har det definitivt blivit mer än 40 timmar. Men jag är klar med mina samtal och peppar peppar jag kä...

Av Maria - 19 november 2010 21:03

Både Per och jag tyvärr....   Veckan har varit innehållsrik som vanligt Permanent av mitt hår hos frisörskan min Mulleledarträff på kvällen på vår förskola Utvecklingssamtal för Gustav Maskerad på Axels avdelning Slalomträning Fotografer...

Av Maria - 14 november 2010 19:29

Närå inte riktigt.....men iaf igår. Jag var så sugen på att göra något kul för hela familjen. Först var vi och uppvaktade farmor/svärmor som fyllt år här i veckan och då hade vi sån tur att vi fick lunch, god god soppa med bröd och tårta på det, mums...

Av Maria - 12 november 2010 20:28

Har vi idag, Per har varit ledig idag eftersom han har jobbat kväll här i veckan. Så Axel och Per har varit till frisören, Axel har fotografering på förskolan till veckan. Jag började tidigt och slutade då även tidigt, men jag har mest legat på soffa...

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards