Alla inlägg den 8 december 2006

Av Maria - 8 december 2006 21:41

Ja och så Lucka 8

Av Maria - 8 december 2006 21:30

Lucka sju en dag försenad, pga av virus

Av Maria - 8 december 2006 21:06

Faktiskt den bästa jag varit på någonsin, det var teater Äsch som gjorde "julen kommer". Om mumintrollen som blir väckta mitt i vintern.Idag kom lillasyster på besök då hon var i krokarna, lillen blev jätte glad när hon kom, storen brydde sig inte så mycket då han hade kompis här och lekte.Sedan hon åkt fick vi bråttom, i med lunch och påklädning och promenad ner på byn. Hunden fick följa också, fick sitta utanför och vänta på oss när vi var på teater, räknade med att det skulle gå bra då det var varmt ute och barnteater aldrig är särskilt lång. Sedan gick vi på affärn´och sedan hem igen. Så lagade vi middag, vek lite tvätt och sorterade den. Satte igång disk och tvättmaskin och gick ett varv med dammsugarn´. Vi tittade på första delen av bolibompa, höjdarna(som min son älskar) och sedan stora maskiner(som han älskar, älskar). Efter det ville han inte se mer utan vi gick och bakade pepparkakor istället, det är det bästa som finns att göra med barn och julen tycker jag, vi hade jättemysigt! Lyssnade på Carolas julskiva under tiden pepparkaksdoften spred sig i huset. Det första min man sa när han kom hem var:-mmmmmm....pepparkakor. Nu väntar jag på att sonen den äldre ska somna så att jag kan gå ner och äta kex och ost med min man. Men först adventskalendern min

Av Maria - 8 december 2006 21:05

det blev ingen lucka sju igår för det kom ett virus på besök till min dator, då blev jag så rädd så jag gick och la mig istället:). Ska försöka igen nu!

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards