Alla inlägg den 27 december 2006

Av Maria - 27 december 2006 20:47

När Gustav och jag åt lunch bestämde vi oss för att ta en promenad runt sjön, ta med oss lite fika och stanna på badplatsen på vägen hem för fikapaus och lekstund. Sagt och gjort, G. srang över till grannars och frågade om den jämnårige pojken ville följa med, men de skulle bort!Hunden blev jätte glad när han också fick följa. Jag känner att jag verkligen behöver röra på fläsket nu, jag går bara upp i vikt istället för ner som det var tänkt. Inte har julen gjort det bättre med småkakor och dylikt också, jag vet inte hur jag ska göra till helgen då har jag egentligen frossarhelg. Men julen har kännts som ett enda stort frossande så jag tror jag hoppar över frossarhelg den här gången, om det går:). Jag fyller ju år till helgen också, så då blir det så klart tårta.Nu ska jag gå och duscha och sedan tänkte jag se klart dvd med morden i midsomer, under ytan! Imorgon funderar jag på att åka ut till mamma, kanske?

Av Maria - 27 december 2006 11:38

Idag hoppas jag på en lugn och skön dag, känner inte för att gå på någon rea iaf.Har tvättat lite idag och dammsugit lite, har även satt in kort i minstingens fotoalbum! Det var mycket duktigt gjort av mig tycker jag!Gustav har gått till grannpojkarna för att leka, han har sett att de har fått ett pingisbord i julklapp som han är lite nyfiken på. Gud vad jag längtar efter snö nu, tänk om det blir en lång och kall vår istället med snö ända fram till midsommar. Jag vill ha vinter nu...åka skidor och spark, skridskor oc snowracer. V har inte bokat någon stuga i Kajevall ännu heller, vi har ju hört att det är nya ägare där nu! men, men är det ingen snö här så är det ingen snö där!

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards