Alla inlägg den 28 december 2006

Av Maria - 28 december 2006 19:00

Det var många på besök i metropolen Långsjön idag, dvs hos min mamma. Pappa jobbade, lellebror har jullov och hade två kompisar hos sig, min lille kusin Jonas har jullov och kom redan på juldagen. Han blev hämtad idag av min moster Britta med man och Johanna, kusin som är lika gammal som min lillbror Niklas. Hon kände sig hängig och ville bara hem, Jonas hade ingen bråska nu när mamma och pappa kommit. En annan av mina mostrar kom också på besök moster Maggan med sin yngsta dotter Moa, hon ska sova över en natt också. Så idag har man träffat en stor del av släkten, tyvärr så träffas vi alldeles för sällan. Men det blir ju så, när man jobbar och dessutom bor på skilda orter. Min bebis charmade dem alla så klart, han har ännu inte nått den fasen då man blir lite blyg och reserverad, han flinade glatt mot alla.Min man har gjort dagens duktiga idag, han var till tandhygienisten och frågade då åt mig varför inte jag blivit kallad på koll. De var visst lite försenade, inte för att det gör något. För jag tror inte att jag har några hål. Dessutom bir det bara dyrt!Nu ska jag gå ner och dricka kaffe, och G. ska kvällsfika. Undrar vad vi ska hitta på imorgon, jo just ja jag fick ingen ny sparklåda. Per satt och kollad e på nätet vad en ny kostade och då var Krister en väldigt snäll kollega till honom och sa att vi fick låna hans om vi ville. Och det blir väldigt bra eftersom man använder en sparklåda en sån pass kort tid, nästa vinter kan vi köpa en bygel till sparken istället! Ja, om det nu blir någon vinter i år vill säga!!

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards