Alla inlägg den 6 november 2009

Av Maria - 6 november 2009 20:55

Vi har ju ett projekt under uppbyggnad tänkte lägga ut lite bilder på det. Vi hyr en plats för husvagnen i Hassela i vinter. Nästa år hoppas vi att vi har fått ett första hands kontrakt! Men i år gör vi bara vissa förbättringar på förstugan som redan står där, imorgon åker Per och Gustav ner för att fixa med förstugan.


För de som inte vintercampar kan jag berätta att en förstuga är en liten stuga man sätter framför husvagnen och bygger tätt emot långsidan där dörren finns. Det man vill åt är att spara på värmen, det blir ett otroligt värme ras varja gång på öppnar dörren. Och har man barn öppnas dörren i ett och det är inte alltid de stänger den särskilt fort heller. Samt att man får som ett extra rum bra för förvaring, vi har ju ställt in ett torkskåp i förstugan!


Idag ringde Gustavs lärare till mig, Gustav hade hållt på och flamsat i klassrummet och försökt lockart med kompisar. Läraren hade sagt till men han var inte så mån om att lyssna, till slut hade Gustav blivit ledsen och det blev bara pannkaka av alltihop. Men i slutändan blev allt bra, det ordnade upp sig! Men jag är väldigt glad för att han ringde, ifall Gustav hade försökt berätta något fanns ju en väldig risk att det har blivit missförstånd. Men jag känner min son, han har väldigt svårt för motgångar!


Ja, slutligen lite bilder på förstugan...         

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards