Alla inlägg den 3 november 2009

Av Maria - 3 november 2009 21:35

Närå, jag har varit och simmat. Duktigt klappar mig själv på axeln, men jag har gjort ett ryck eftersom jag är så in ibombens trött när jag kommer hem. Så har jag bestämt mig för att aktivera mig, man är ju göööra pigg efter att man motionerat. Som nu efter jag kom hem från simmningen. Fixade med bilbarnstolen i bilen jag ska ha över vintern, Slängde in en maskin tvätt, vek en torr, plockade in i diskmaskinen, torkade bordet, plockade lite i hallen. Det tyckte jag var väldigt effektivt men nu när jag har satt mig så känner jag vad trött jag är, somnar nog gott sedan.


Målare Roger var här en snabbis idag och kollade in resultatet av vardagsrummet, han tyckte det var fint!


Imorgon har vi höstmaskerad på jobbet, ska ta fram min apdräkt tänkte jag Glad

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards