Alla inlägg den 9 november 2009

Av Maria - 9 november 2009 20:17

Idag har jag varit hemma från jobbet med lilleman som fick feber på lördagkvällen, vi blir hemma imorgon med för det har inte varit någon vidare fart på honom. På lördagen var vi bortbjudna på middag, det är väl det bästa som finns att få komma hem till goa vänner eller familj och koppla av, umgås och äta gott. Barnen hade inte riktigt tid att äta de var mest leksugna, sen när vi vuxna blev leksugna och ville bowla på wii blev barnen sur!!! Då blev Gustav trött minsann, men klockan hade hunnit blivit 22 så det var väl lika bra att avrunda för barnens skull.


Tidigare under lördagen var ju Axel och jag på teater, det tyckte lilleman var kul och spännande. Men han ville inte sitta på golvet utan blev i mitt knä. Pomelo - den lilla rosa trädgårdselefanten hette teatern den var väldigt underhållande.


Söndagen tillbringades mest hemma, Per och Gustav var iväg på en bytesmarknad som slalomklubben anordnat men hittade inget där. Sen var de och veckohandlade! Per fixade med extralysena på bilen och lagade sedan en god farsdagsmiddag, avokado till förrätt och plankstek till huvudrätt Gött var det! Sen bar det iväg på vattengympa och då träffade jag lite tidigare arbetskamrater så då blev jag lite uppdaterad om läget där! Vattengympan var skitjobbig, värdelös kondis har jag tydligen! Jag som cyklar eller går till jobbet!


Nu är jag nyss hemkommen efter månadens APT, jag cyklade dit och hem för jag kände mig så trött och seg på em. Så jag tänkte att lite friskluft nog inte skulle skada =)


Nu teve eller bok ifall Per ser på någe sport!!

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Skapa flashcards