Alla inlägg den 2 november 2009

Av Maria - 2 november 2009 21:23

            

Av Maria - 2 november 2009 21:02

Ja, vi sätter upp dörrar på väggarna!   Vi tar bort valvet och gör hörn   Öppna spisen med kassetinsats   Vi behåller skjutdörrarna men bygger samtidigt en vägg på andra sidan   Byta fönster ska vi göra   Vi bygger alltså in skjutdörrarna, som tidigare hängde utanpå på en skena   Stor snickaren och lillsnickaren  

Av Maria - 2 november 2009 20:33

Jo, först så jobade vi. Sedan for vi på ica i min by och handlade till jobbet vi ska nämligen ha höstmaskerad på jobbet på onsdag. Tog ut pengar och for sedan på biblioteket och köpte biljetter till en barnteater på lördag. Sedan på nästa bys ica eftersom där finns den goda laktosfria osten och då veckohandlade vi också.


Hem och vilade lite innan det var dags för middagslagning, idag vann jag en jacka till Gustav för 1 krona på tradera ska bli kul och se om man får den =)


Efter middagen for Gustav och jag ner till spelbutiken och löste ut en annan tradera vinst och sedan vidare för att hämta ut jultidningarna som hade kommit. Kvällsfikade, läste läxor med Gustav och sedan knäppte vi kort på vardagsrummet. Så nu ska jag ta och ladda upp dessa. Det finns ett kort på vardagsrummet sedan gammalt tillbaks så jag lägger upp det också!


middagsgäster  

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards