Alla inlägg den 1 november 2009

Av Maria - 1 november 2009 19:55

Glad


Jag och pojkarna åkte till min bästa bästa vän Sara och alla hennes djur, vi hade med oss lunch och efter den åkte Sara och grabbarna fyrhjuling och jag red Kolur, åh så jag saknar den hästen! Han är ju bara bäst. Axel blev hysteriskt rädd när jag tog Kolur ur hagen, han hade nog inte förstått det och när Sindri oroligt började gå fram och tillbaka på andra sidan stängslet och gnägga till lite höll A. på att hoppa ur skinnet. Men Sara vilseledde honom genom att locka med honom till fyrhjulingen sen gick det bra Glad.


A. somnade i bilen på väg hem, in svirade om och for på en god middag hos svärmor, Gustav höll på att spricka så mycket åt han. Tack, tack för allt!


Sen for jag på vattengympan och Per åkte hem och duschade och la barnen, alltså hur skönt är inte det att för engångs skull komma hem och allt är klart, ja nästan iaf! HUR kan det komma sig att jag inte kommit iväg en endast gång på vattengympan denna höst när jag har så kul i vattnet, ARG, ARg på mig själv....... Det var jättkul fast det var fel ledare!


Imorgon ska jag lägga in lite nya bilder på bloggen tänkte jag.....ja...det ska jag...k.a.n.s.k.e.....på vardagsrummet Förvånad

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards