Alla inlägg den 3 november 2007

Av Maria - 3 november 2007 13:57

För kompisar, det är verkkligen våran tur, vi var hos dom både till valborg och midsommar.


Förrätt: Barnen majskolvar, vuxna gravad lax på knäckebrödsmacka

huvudrätt: Porterstek, kokt potatis, gratinerad kronärtskoka med tomat och ett lånat vin :) Hi, hi vi glömde det var söndag idag och systemet är stängt. Tur man har vänner med resurser.

Efterrätt: Kladdkaka med vispad grädde


Det ska bli gott och trevligt hoppas jag.


Igår var jag verkligen riktigt irriterad på min man, han lyssnade ingeting och förstod ingenting, suck! Jag tog en timmes rask promenad efter att jag lagt Axel så hade jag lugnat ner mig lite, det är också den tiden i månaden då hormonerna är i vallning.


Nä nu ska jag göra mig iordning Axel sover på altanen och jag ska även plocka fram kläder och börja lite med maten, kronärskockorna skulle ligga i saltat vatten såg jag!

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards