Alla inlägg den 9 november 2007

Av Maria - 9 november 2007 20:56

Åkte förhållandevis tidigt imorse eftersom vi skulle stanna till på Pysen´s barnkläder och köpa vantar till Axel. Hittade ett par jättebra hestra vantar som man drog upp en dragkedja på ena sidan, okej pris också 199 kr.


Sedan åkte vi till farmor och gratulerade henne på 60-årsdagen. Stort grattis till min extra mamma :) Hon bjöd på lunch och fika, jag diskade och sedan for vi till systemet. Farmor skulle köpa champagne dagen till ära och jag en flaska vitt eftersom Per och jag ska äta räkor ikväll *gott*. Hon handlade på expert och jag på apoteket, i turades om eftersom Axel sov i bilen. Sedan skjutsade i henne till lägenheten och Gustav fick se den också, fort fort hem! För middag och packa innebandy väskan. Axel och jag tog det lugnt efter att storpojkarna åkt *gosade i soffan*. Nu har jag pluggat så duktigt medans Axel somnade, så att jag inte hinner med någon promenad (ojdå, ojdå!). Äh, jag tar en tur runt kvarteret.....nu.....nu.....nu går jag.....kanske....

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards