Alla inlägg den 5 november 2007

Av Maria - 5 november 2007 20:39

Kolla vad som sitter fast på dörren till hans rum.

Av Maria - 5 november 2007 20:28

Men friskt så Axel och jag tog oss en morgonpromenad.


För Axels skull har jag bruka lagt honom(han är ju så mammig), men ikväll dög bara pappa. Shit det blir problem till veckan då Per far på Kurs. Han åker till Stockholm för sisat delen i arbetsledarutb.


Åååå jag önskar att vi kunde få reda på dopdatumet, nu har vi något på gång sista helgen i november igen. Farmor har sagt att hon är med barnen....hoppas att det blir färdigbokat snart.


Imorgon måste jag upp i tid, det ska regna inatt. Så då är det till att köra lugnt upp till Härnösand. Idag har jag suttit still halva dagen och jag förstår verkligen att det kan vara svårt för barn ibland, för jag hade problem idag. En låååång föreläsning om barns första läs- och skrivutveckling. Inte fick jag tillbaks mina inlämningsuppgifter heller, hon hade blivit sjukskriven min lärare. Men Linda fick tillbaks sina, hon verkade så där nöjd. Man förstod inte riktigt eftersom vi fått nya betygskriterier, men det var helt fullt klart godkänt men hur mycket godkänt:). köpte tråkboken idag om gymnasieungdomars syn på läsning, men var tvungen eftersom det är seminarium på den om fyra veckor.


Imorgon har vi laborationer efter lunch det ska bli roligare, vi ska gå igenom läromedel om den första läs och skrivinlärningen.

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards