Alla inlägg den 16 november 2007

Av Maria - 16 november 2007 09:47

Speckad dag idag, ska precis göra oss iordning för snart ska jag med barnen till farmor i lägenheten. Jag ska till optikern´ försöker fixa undan lite sånt här små jobbigt innan man ska börja jobba igen. Fick ett brev om halva priset på synundersökningen och två glasögon för samma pris. Har ju börjat inse också att jag nog måste ha glasögon jämt....suck...vill inte det :(


Tack mamma för igår, hon for med Gustav på simavslutning eftersom min mage fortfarande strejkade, den är inte hel bra nu heller men mycket bättre jämfört med igår. Har ätit frukost iaf. Funderar om jag har börjat få överkänslighet mot gluten också, har en läkartid bokad om en och en halv vecka...suck det är inte heller roligt:(


Ikväll är vi bjudna på middag hos en barndomskamrat till mig med alla barn och allt, det ska bli roligt vi har skjutit på den  här middagen i flera omgångar. Så där som det blir när man är småbarnsföräldrar!


Per kom hem trött med välbehållen efter en lång tågresa (1 timme försenad).


Imorse var jag och slängde ut min katt för jag trodde han lekte med en boll nere i köket. Så visar det sig att det är snö som kasar på taket, det var inte snällt av mig. Det var mitt andra jag som hade vaknat HÄXAN SURTANT!

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Skapa flashcards