Alla inlägg den 18 november 2007

Av Maria - 18 november 2007 21:52

Från vår sida var att ge Per sovmorgon åka in till farmor i lägenheten och få datorn att fungera, veckohandla. Jag har tagit en låååång promenad idag 1,5 timme blev det, som kompensation för tidigare i veckan. Först tyckte jag det var lite kallt men efter en stund var jag så varm att jag knäppte upp jackan. Jag spanade efter en lämplig utegran att stjäla, såg några projekt!


Tack farmor för lunch, vi bestämde även att det skulle bli en shoppingrunda tis eller ons. Farmor behöver korgar och jag något till Gustavs adventskalender, det ska bli kul!


Jo, just... igår var Gustav och jag på friluftsfrämjandets bytesmarkand och hittade ett par så gott som nya längdåkningspjäxor för 100 spänn till honom, vilket fynd!


Kvällen har varit grinig då Axel inte hade någon lust att sova trots trötthet, han blir så där ibland. Så jag hann läsa hela näst näst sista kapitlet i min bok (eller syrrans bok menar jag) och skriva minnesanteckningar till tentapluggningen (hu, jag ryser vad har jag gett mig in på tenta på gamla dar!).


Nä, dusch och i säng vardag imorgon, ska plantera om några blommor imorgon tror jag :)

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards