Alla inlägg den 25 januari 2007

Av Maria - 25 januari 2007 21:56

Kanske, kanske jag hoppas det....bara 38 grader när det var dax för sänggående. Men han var trött och grinig fortfarande, det värsta som finns är när ens barn är sjuka. Då är iaf jag en hönsmamma, sover dåligt, tittar till dem ständigt, tempar ofta, trugar med mat och dryck. Ja, listan kan göras lång. Sen när barnet är pigg och kry igen, då är jag helt slut:)Idag har mormor varit med gnällspiken och Gustav och jag åkte till frisörskan, handlade och tittade in på en skoaffär. Men de skor vi ville ha var naturligtvis utplockade i storlek, en ny kumoistövel till G.Allt som allt tog det nog två timmar, så länge har jag aldrig varit ifrån min bebis. Jag sprang fram till vagnen och plockade upp honom och vi kramades. Det hade gått bra för mormor, de hade kommit på ett nytt sätt att gunga vagnen och då var han nöjd.Jag blev inte riktigt nöjd med klippningen, den här gången. Den ser hackig ut!!Nä, nu ska jag gå och tempa min bebbe och sen kanske man får sova lite eller kanske inte för han har ätit så lite idag....tur att örontermometern finns, då kan man tempa utan att de vaknar:)

Av Maria - 25 januari 2007 11:46

han har fortfarande feber, och är kinkig och dan´.Jag har pratat med mamma och hon kommer hit och hämtar Gustav som ska til frisören idag på em.Imorgon kommer fammen´ och hälsar på, det blir bra för Gustavs skull också mamma och lillebror är inte så roliga just nu.

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards