Alla inlägg den 19 januari 2007

Av Maria - 19 januari 2007 22:05

Bra dag, kom upp i tid imorse. Så grabbarna och jag drog iväg till coop för att kolla lite, men det blev inget handlat för Gustav blev kissnödig. Och eftersom vi hade en tid att passa (farmor på sjukhuset), och jag hade ingen lust att stressa! Så åkte vi och hämtade farmor direkt och det var tur det för hon var redan klar, 10 min innan vi bestämt tid. Så bar det iväg till Matfors, tittade in på Pysen för att kolla rean köpte till den väntade prinssessan och lillen min. De hade bara märkeskläder typ lego, reima m.m det blir ganska dyrt, och min äldste sliter så hårt på kläderna nu så han fick inget. Lunch hos farmor och fika, farmor hann både gosa med lillen och spela master mind med G. Så kollade vi att specialuppdraget flöt på och det gjorde det, snart klart. Får se om jag vågar använda den också! Hemlighetsfullt va?TAck snälla söta extra mamma för att du hakar på mina ideér.På vägen hem såg jag något roligt, körde lugnt för det var halt och då blev jag omkörd av en skåpbil som det stod körv, pärer och ägg på. Men det var inte det som var roligt utan " Vi knallar har alltid stånd" då fnissade jag för mig själv.Yster ringde och berättade att hon hittat en ny laktosfri ost, jippi! Ost och choklad hård valuta för en laktosintolerant, men sällan har jag blivit så lycklig som när dessertosten kom, som dessutom smakar gudomligt:)Mamma ringde och sa att Ulrica hade högt blodtryck, oh, nu blir vi oroliga sköt om dig nu Ullis och vila mycket. Det är bara drygt en månad kvar innan pyret kommer, oh, vad vi längtar.När vi kom hem från Matfors fick jag ett ryck, G. var ute och lekte. Då stoppade jag in kycklingen i ugnen och dammsög och skurade golven nere och startade tvättmaskinen, medans kycklingen blev klar. Tänk vad fort det kan fixas fredags fint ibland! Nej, nu ska jag gå och se klart på let´s dance.

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards