Alla inlägg den 22 januari 2007

Av Maria - 22 januari 2007 21:57

vi var och kollade in slutrean mamma, pojkarna och jag. Vi var speciellt på jakt efter byxor till Gustav, vi hittade några par men det var inte gott om dem. Jag köpte mig en rosa rattmuff som det står höger och vänster på, den tyckte jag var rolig. Den passar jätte bra i min fård! När vi blev hungriga ringde mamma till Ulrica svägerskan, och frågade om hon ville ha besök. Vi köpte med oss lite lunch, matade Axel å drack lite kaffe, hon börjar bli runn´och go nu Ullis(magen alltså!). Det blev även en tur till Ikea, för mamma ville köpa nya gardinstänger. Men sen var vi trötta så då bar det hemåt.Gustav var mormor-sjuk så han hängde med mormor hem för att sova över.Jag ringde till Per och frågade om vi skulle handla någon snabbmat, det blev från Max. Jag kände mig inte sugen på att laga mat, inte särskilt bra med fet mat eftersom jag haft ont i magen nästan hela helgen. Jag kom på varför inatten som var, jag har gallsten och har frossat i snickerskakor som innehåller jordnötter. Och jag får ont i magen av nötter vilket jag tror beror på gallstenen, se där vad smart man kan vara. Kvällen har varit lugn, Axel luftade stjärten framför brasan. Han är så gullig nu då han bara ligger och håller i sina små tår och liksom rullar fram och tillbaka.Nu fryser jag, så nu ska jag ta mig en varm dusch och krypa till koja!

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards