Alla inlägg den 20 januari 2007

Av Maria - 20 januari 2007 16:21

Hela 12 minus grader, jag tror det är kallast vi har haft hittills i vinter. Idag bestämde jag mig för att försöka avsluta alla projekt jag har på gång, sagt och gjort. Jag sydde klart kudden till vardagsrummet, och sedan började jag med gardinerna till matsalsrummet. Jag hann börja sedan var det dax för lunch och eftersom det var sol ute bestämde vi att hela familjen skulle ta en promenad ner till centrum, eller rättare sagt jag bestämde ingen av mina pojkar var jätte sugen på det. Men det blir som mamma vill! Medans Per var och handlade lekte G. i en lekpark bakom ica.Sedan när vi kom hem var det gott med kaffe och en snickerskaka (som jag bakade igår). Tittade lite på skidskytte, men ledsnade och fortsatte med gardinerna. Nu är det klart men det blev inge´ fint, ja, ja det får väl hänga ett tag. Kanske vänjer jag mig. Nu ropade min man att maten var klar lax, pressad potatis och kall dill och lemon sås. Det ska bli gott!

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards