Alla inlägg den 2 januari 2007

Av Maria - 2 januari 2007 22:38

Idag har jag vait med min lillyster och tittat på rean, den var riktigt dålig, bara rea på massa finkläder. Iaf köpte jag mig en fin kjol och lite grejor till Axel och en överraskning till sägerskans lilla mage. En present till en liten prinssessa från två stora prinssessor kan man säga. Väldigt god morotsstuvning gjorde jag idag till middagen bestående av korv och potatis, det är väldigt gott nu med "vanlig" mat efter alla helger.Vi gjorde en intressant observation idag när vi fikade nere på bottenvåningen på coop, ica hade införskaffat kundkorgar på hjul. Dessa drog man efter sig som typ en shoppingvagn, det var väldigt roligt att kolla in människors reaktioner på dessa inovativa ting. Gustav var eld och lågor när vi sa att vi måste handla på ica efter att vi varit uppe på coop, han älgade på som bara den däruppe och tyckte att snart måste ni väl kollat klart. Sedan sprang han före oss och kollade om det var någon vagn ledig och gjorde tummen upp till moster. Vi :) och hade svårt att hålla oss för skratt, sedan körde han rally med vagnen och flingorna vi hade införskaffat för dagen. Smart grej detdär kundkorg på hjul, smart för ryggen. Iaf om man komemr ihåg att lyfta upp den när man ska plocka ur varorna och lägga dessa på bandet, det gjorde inte jag. Kom på när jag var klar med bockandet, att vad håller jag på med, det är väl bara att lyfta upp korgen precis som vanligt. Men då var det redan klart:)Nu ska jag krypa till kojs, har ägnat mig en stund förut åt kommisarie Lynley. Han är lite handsome tycker jag, sedan är det bra skådespel mellan de två utredarna också. Och ofta lite oväntade slut! Fast han borde klippa håret nu, han är lite långhårig!

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards