Alla inlägg den 30 juli 2007

Av Maria - 30 juli 2007 14:02

Han har kunnat klättra upp i soffan i vardagsrummet, men idag klättrade han upp på toastolen. Jag höll på att borsta tänderna och hade han där hos mig, hux flux hade jag tappat honom ur synfält. Jag blev så paff när han stod på knä på toalettstolen. Han är verkligen en annorlunda bebis jämfört med Gustav som var så lugn. Axel är överallt, överallt....

Av Maria - 30 juli 2007 13:54

Har än så länge blivit:


  • Tvättat
  • Plockat hallon och de sista jordgubbarna för säsongen. Tog bort nätet över!
  • Diskat
  • Rensat i den sista etagelådan och lagt dit tidningspapper och bark äntligen!
  • Skrivit matsedel och handlarlista

Nu ska Axel och jag åka och handla så att jag kan baka bullar ikväll. Ska försöka övertala min man till en promenad runt sjön efter middagen(om det är väder).


Känner mig duktig faktiskt, allt har gått flygande fort och hur enkelt som helst. Tur att man har såna dagar också.


Dagens duktiga : Jag har anmält mig och Per till bröllopet!!!!  Nu är det till att komma ihåg och betala in kuvertavgiften, kanske måste göras ikväll redan så att det inte glöms bort. 

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards