Alla inlägg den 23 juli 2007

Av Maria - 23 juli 2007 20:49

Ett  bra svar det fanns inga oklarheter och snabbt svarat också. Det ska försäkringskassan ha plus för det är annars inte mycket plus med den.


Vi hittade regnställ på handelshuset, men det blev en sväng på stan ändå. Nämligen body shop, fannys, annelies inredningsbutik, krabat (har hittat en fin ett års present till Axel där) och kulturmagasinet. vi lånade lite böcker och Gustav lekte i båten på barnavdelningen. Han tycker den är väldigt kul, den ser ju ut som på riktigt nästan. Dagens skratt blev inne på toaletten på kulturmagasinet, de har liksom blått ljus inne på toaletterna. Så allt såg lite annorlunda ut och Axel blev så paff att både Gustav och jag skrattade högt rakt ut:)


När Axel skulle sova kväll tog Gustav cykeln och jag stavarna för en tur runt sjön. Det är fortfarande väldans jobbigt att gå med stavar tycker jag, alldeles svettig på ryggen blev jag!

Av Maria - 23 juli 2007 11:21

försäkringskassan, de måste tycka att jag är dum i hela huvudet. Men jag vill bara vara på den säkra sidan, det gäller så konstiga dumma regler som uttag av föräldrapenning efter ett års dagen. Man måste tydligen ta ut fem dagar i veckan för att behålla sgi:n, så jag skickade en fråga om man kunde kombinera full ersättningsdag med lägsta nivå dag för att ta ut fem dagar i veckan. Och så svara hon på något helt annat, får se om vi får in en fullträff den här gången då.


Gustav fick klipptid på onsdag, och efter lunch idag åker vi in på stan för att köpa regnkläder. Men jag tror vi prövar handelshuset först!


Axel sover nu, så jag ska skynda mig ner och dammsuga lite.


Per kommer hem sent idag skulle kolla på Hasses brors bil. Han lovade att köpa bark till mig från Plantagen. Snällt!

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards