Alla inlägg den 23 maj 2007

Av Maria - 23 maj 2007 20:55

Skorna har jag inte köpt idag, men de är Axels och är så söta så. Hatten köpte jag idag, tänkte ha den på dopet om jag vågar! Jag gillar hattar :) 

Av Maria - 23 maj 2007 18:00

Efter att vi lämnat Gustav på femårs imorse åkte jag upp på jobbet mitt och lämnade tillbaks mulleutstyrseln, hängde upp svansen som jag tvättat på tork! Roligt att se alla kottar, men träffade endast två av alla mina kollegor. Men det var roligt tt se dem ändå!


Axel och jag drog vidare in mot stanm vi gick på apoteket och köpte vitaminer till mig, clas för en vattenkokare. Sedan butiken för mammas morsdagspresent, hm för inköp av hatten (jag provade igår och köpte den inte och ångrade mig när jag kom hem sedan). Sedan leksaksaffärn för en present till en nyligen sexåring, det blev såna där magnet tjoffsan. Sedan en second hand affär med jättefina barnkläder, köpte två byxor en skjorttröja och en body till Axel. Hem för lunch, Axel åt en hel burk idag!


Mamma ringde för hon kunde hämta upp Gustav, hon lämnade av Freja och Ulrica först, frejis var hungrig. Axel blev glad i sin lilla kusin idag för hon fick tre stora pussar, laddar upp bilder sen så att du får se storleksskillnaden. Freja åt och vi drack kaffe, Ulrica och mamma lånade en varsin kavaj till dopet på lördag.


Sen började strulet, vi skulle cykla till affärn pojkarna och jag. Men då var det dåligt med luft i däcken, så skulle jag pumpa och då lossnade munstycket och jag fick inte dit det igen. Så hux flux rusade klockan iväg så det blev bilen. Så det blev snabb middag idag pasta + pastasås på färdiggrillad kyckling.


Åh, just jag! Jippi skylten kom till moppen idag. Tjoho tjoho jag kan köra den nu! 

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards