Alla inlägg den 22 maj 2007

Av Maria - 22 maj 2007 22:02

Studievägledaren ringde, kände att jag måsta koncentrera mig på vad hon sa. Ja, jag blev inte klokare om vi säger så. Ja, ja vi tar hösten nu som den kommer.


Iaf var mammas inköp fina och praktiska. Vi drack en kopp kaffe, fick Axel att somna och sen for hon hem. Jag hann ladda tvättmaskinen och diskamaskinen sen vaknade han, bara en 40 minuters. Det blir en tidig kväll för herr Axel. Imorgon ska jag nog på stan igen, tänkte fixa morsdagspresent. Passar nog på och hälsar på och lämnar igen mulleutstyrseln till jobbet på vägen.


Det har varit tevekväll för mig ugly betty och house, däremellan (under reklamen du vet) har jag slagit in Frejas dop-paket. Nu har jag bara kortet kvar.


Två taipei sen väntar duschen....

Av Maria - 22 maj 2007 16:25

Och hör och häpna han gick dit piratkläd med mustasch och svärd, imponerande. Det gjorde en liten mamma glad, hon som är en sån teaterapa!


Mamma ringde och bums så var vi på väg till stan, hon hade inget att ha på sig till dopet och hittade inget i min garderob heller. Snabblunch och iväg, inget på kappahl, inget på hm, inget på fanny. Jag handlade nog mest som inget skulle ha, kort till dopet och min lyxcreme´från body shop. Mamma skjutsar mig att hämta Gustav och dropar av oss. Hon åker ner på vårt centrum och ringer efter en liten stund, gjorde du kaffe till en? Tillbaks till oss och visade sina inköp.

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards