Alla inlägg den 4 maj 2007

Av Maria - 4 maj 2007 11:05

Det ska bli så kul, jag har väntat läääääääänge nu.


Natten har varit väldigt jobbig, Per har sovit på soffan, då Axel höll låda i två timmar. Så man är lite seg idag, för han vaknade 7,30 som vanligt pigg som en lärka. Gustav klagar på ont i halsen, Axel sover nu och när han vaknar ska vi åka ut till mamma och pappa och rasta Summit sedan blir det ett besök på biblo och affärn´. Och i em möts Per och vi i stan, så det blir nog pizza till middag idag?

Av Maria - 4 maj 2007 11:01

Jag både brände mig och sågade mig i tummen..aj,aj. Snickrade lite på kaninburen när Axel sov och då slant sågen. Sedan gjorde jag palt och sås, fläsk till middag och det spratt när jag stekte...aj, aj. 


Em var riktigt jobbig med en kinkig bebis, vi är inte riktigt van det han är ju alltid så glad och snäll annars.


Igår blev det en promend och hämtade Gustav på femårs. Och äntligen har sopmaskinen varit här så att man kan cykla som folk, nu finns det ingenting som ska hindra mig. Kanske det blir en tur ikväll!

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards