Alla inlägg den 6 juni 2009

Av Maria - 6 juni 2009 12:46

Mammas skrutt.


Gustav fick såna här byxor i namnsdagspresent.


Av Maria - 6 juni 2009 12:30

Ända. Vad har vi hittat på den här veckan då.....


  • Klippt gräs
  • Städat inne
  • Haft busungarna från jobbet här och lekt ute på gården
  • Haft mina arbetskamrater här hos mig på sommaravslutnings-apt. Vi käkade tacos, lekte en lek och badade tunna. Mysigt!
  • Per har som gått som klart rivit i vardagsrummet, han har beställt fönster. Idag har vi diskuterat golv och golvvärme och övergångar till andra golv.

Idag är vi bjudna till Långsjön på middag, lyxigt. Sen behöver vi handla lite - det är lite eko i kylskåpet. Per och jag har kört en lättare variant av Gi i veckan. Vi har inte ätit bröd eller potatis, pasta eller ris utan bara grönt. Det har gått så där, liten viktminskning men vi fortsätter en vecka till. Vi testar bara :)


Saker att se fram emot i veckan:

  • Grillkväll med Gustavs klass på måndag kväll
  • Grillkväll på mitt jobb på tisdag kväll - sommaravslutning med barn och föräldrar
  • FREDAG - SKOLAVSLUTNING, vi är lediga och farmor kommer också och tittar på Gustav på hans första riktiga skolavslutning. Vi ska även åka ut med husvagnen, och pojkarna ska få göra ett besök på Barnens hus.

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards