Alla inlägg den 1 juni 2009

Av Maria - 1 juni 2009 20:49

igår var jag och kramade på min favorithäst och hälsade på Sara i värsta värmen. Hon bor så mysigt nu så det är inte klokt =). Vi gick en runda på hennes "ägor" och Gizmo fik bada i ån.


Sen for jag på Birsta och köpte sandaler och bh till mig själv, mitt morsdagslyx. Sedan blev det blommor på plantagen och en ny dyna till baden baden. Slut shoppat för den här månaden =)


Fast Axel måste ha sandaler har jag upptäckt, jag hittade bara ett par i storlek 27 på vinden och de är lite för stora för i år =)


Nä, packa var det!

Av Maria - 1 juni 2009 20:44

jag vårrusas, direkt efter jobbet för jag stänger ju imorgon.


Pojkarna och jag cyklade in på kvissle efter jobbet och jag hämtade ut ett paket, vi lyxade till med jordgubbar. Jag hade tänkt rösta ocså men röstkortet låg hemma.


Gustav har varit barnvakt till Axel idag medans jag klippte gräs runt garaget, första gången som det är uttalat att han skulle passa lillebror och de skötte sig fint. Annars är det mycket syskonbråk nu man håller på att bli galen på de två. Retas med varandra hela tiden, de behöver nog vara ifrån varandra lite!


Per och Hasse vann femtusen på travet i lördags så nu blir det nytt golv också i vardagsrummet =). Och så slog vi till på biljetter till Östen med resten också, så nu måste vi fixa barnvakt *blink, blink*

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards