Direktlänk till inlägg 6 februari 2008

Nu börjar jag att bli desperat...

Av Maria - 6 februari 2008 20:04

Hur länge kan man vara magsjuk egentligen??? Pojkarna är fortfarande inte bra och nu har de smittat farmor också :(


Dagens roligare är iaf att jag fick tillbaks tentan idag så att jag fick se mina fel.


Dagens roligaste är att vi har blivit bjudna på fest, det är min kusin som fyller 30 år. Vi ska fundera på det, men både Per och jag tycker det skulle vara kul att gå. Det är ju inte ofta det blir fest för småbarnsföräldrar!


Kan även rapportera två roligheter från jobbet:


Igår hörde jag barnen leka och tydligen skulle en av dem vara griskulting, men flickan sa: Men då kan ju du vara grisknulltingen då?


Jag var tvungen att dyka in i torkskåpet och sedan när jag skulle berätta för en kollega vad jag hört så kunde jag inte säga kulting....pröva själv!


Och idag var en pojke rolig då han tveksamt kommenterade en kollega som - Det är en konstig sorts Kristina här idag. (Hon busade med barnen med en peruk på huvudet!)

 
 
Ingen bild

anna

7 februari 2008 00:16

Tjenis tyra har oxå magsjuka som förmodligen började i lördags men vi fattade inte vad det var för ens natten som var då hon både kräktes och det andra i sängen så gissa om attjag tvättat idag. Kul att ni funderar på festen, vi ska gå. Kram Anna
PS du som är lite påhittig, Jag behöver lite uppslag så jag kan ge igen lite för min hemska möhippa

 
Ingen bild

Maria

7 februari 2008 21:16

Hej Anna!

Jag hörde att du hade en roig möhippa jag :)

Du menar att vi ska hitta på något bus med kusin Maud. Ska fila på det om vi ska gå, har du kvar din hotmailadress?

 
Ingen bild

kusin Anna

9 februari 2008 17:10

hotmailadresen har jag kvar, Känns som jag ska ge igen lite, har en stark känsla att hon stod för det mesta styggheterna på möhippan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 27 november 2010 23:17

Idag har vi farit fram som små virvelvindar, grabbarna blev invärvda i adventsstädningen och de fick städa sina rum. Gustav är ju självgående han fixade allt själv och det blev så snyggt så, och när han var klar fick han sätta upp en adventsstake. Ax...

Av Maria - 26 november 2010 21:31

Har blivit lite mycket jobb här i veckan. Jag har haft två utvecklingssamtal före eller efter arbetstid och vi har haft kvällsmöte, så den här veckan har det definitivt blivit mer än 40 timmar. Men jag är klar med mina samtal och peppar peppar jag kä...

Av Maria - 19 november 2010 21:03

Både Per och jag tyvärr....   Veckan har varit innehållsrik som vanligt Permanent av mitt hår hos frisörskan min Mulleledarträff på kvällen på vår förskola Utvecklingssamtal för Gustav Maskerad på Axels avdelning Slalomträning Fotografer...

Av Maria - 14 november 2010 19:29

Närå inte riktigt.....men iaf igår. Jag var så sugen på att göra något kul för hela familjen. Först var vi och uppvaktade farmor/svärmor som fyllt år här i veckan och då hade vi sån tur att vi fick lunch, god god soppa med bröd och tårta på det, mums...

Av Maria - 12 november 2010 20:28

Har vi idag, Per har varit ledig idag eftersom han har jobbat kväll här i veckan. Så Axel och Per har varit till frisören, Axel har fotografering på förskolan till veckan. Jag började tidigt och slutade då även tidigt, men jag har mest legat på soffa...

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards