Alla inlägg den 12 augusti 2008

Av Maria - 12 augusti 2008 20:42

nu måndag och tisdag vet inte vad det är, men det är bara att dra sig i nackhåren och bita ihop. Allt är ju bra både på jobbet och hemma, fattar ingenting?????


Igår var farmor här och myste med oss, Gustav och jag var och letade kantareller när Per skjutsade hem farmor men det blev dålig utdelning vi hittade bara lite. De hade avverkat en del och likadant idag när vi skulle ta en tur innan vi åkte ut till mamma och pappa på en kopp kaffe. Avverkat, avverkat, suck!


Fick fisk av mamma, det blev vi väldigt glad för * tusen tack* mamsen. Hos mamma och pappa var även moster och hennes lilla dotter.


Kanske ska vi få vara hundvakt till min kompis hund Gizmo när hon åker utomlands, det skulle vara väldigt kul det, ibland saknar jag Alfons väldigt, väldigt mycket och då är det bra att få vara hundvakt så man påminns om vad som är jobbigt med hund och småbarn!! Men när det är tidsbestämt då passar man på att få ut det mesta av det.


Imorgon funderar jag på att cykla till jobbet för jag har sovmorgon och ska stänga förskolan.

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards