Alla inlägg den 18 maj 2008

Av Maria - 18 maj 2008 09:40

Har varit jobb, jobb och åter jobb. Vi går in i en mycket intensiv arbetsperiod inom förskolan på våren, mycket som ska slutföras!

  • Mån - ons var Per i Eskilstuna. Jag började känna mig hängig i början på veckan, på onsdag morgon gjorde jag så som man inte ska göra tog två alvedon och gick och jobbade! Viktigt möte på jobbet!
  • Torsdag var det förskolans dag och det är traditon på vår förskola att ha fixardag då. En em då föräldrarna kommer och fixar och donar. Så på fm for Axel och jag omkring som en skott spole och handlade en det ena än det andra(börjar egentligen 11). Gustav åkte med skolbussen för han skulle på studiebesök på barnsjukhuset.
  • Fredag var jag på kurs och barnen var med farmor, och vi fick middag där på kvällningen snälling!
  • Lördag och söndag är Per på skjutbanan med alla som ska göra jägarexamen. Och vi är ute och jobbar på tomten!

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards