Alla inlägg den 20 april 2008

Av Maria - 20 april 2008 20:20

cyklat, oooo det var jätteroligt, jag cyklade till vattengympan. Idag var det hårdkörning på vattengympan eftersom det bara är två gånger kvar, jag är fortfarande lite geleig i benen.


Annars har dagen varit rätt tråkig för Gustav väckte oss i morse 6,15 med orden jag har ont i magen jag vill sova hos er......Per tog plats i Gustavs säng eftersom vi hörde att Axel låg och skruvade på sig. Och rätt snart börjar Gustav att hulka, men som tur är hinner han på toaletten.


 Så han har legat på soffan den stackars lillmammagrisen och så fort han försökt dricka något spytt upp det igen. Men han har inte peppar peppar kräkts efter 15-tiden idag. Så vi hoppas att det är över nu..


Så nu har vi missat ännu ett kalas (även Frejas kalas missade halva familjen).


Per har sannerligen varit duktig idag, bytt däck på bilen tvättat den och veckohandlat (och fixat lock på sandlådan för alla katter) duktig ponke, puss! Han håller bara på att smöra för han ska åka till Eskilstuna imorgon bitti och kommer inte hem förrän på onsdag kväll :(

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards