Alla inlägg den 3 augusti 2008

Av Maria - 3 augusti 2008 20:04

7-års kalas idag, jag har bakat 100 bullar och snickerskakor. Tänk att jag har en son som ska fylla 7.


Per håller på och städar i källaren en bra dag för sånt för det har regnat hela dagen.


Idag och igår har jag petat lite i min bok, känns klar nu ska skicka in till förlag i veckan. Idag skrev jag ett personligt brev/presentation som en del förlag vill ha med. Så nu kan jag inte förhala detta längre bara att skicka in och bli refuserad :) Det är väldigt långa väntetider 3-4 månader.


Imorgon börjar jag jobba, känns okej har varit ledig länge. Måste tillbaks till vardagen också.


Axel var rolig idag, jag höll ju som sagt på och bakade bullar och Per la honom som vanligt efter lunch i vagnen. Han låg länge, länge och vred sig, sa inget. Säkert en timme låg han och vilade, sen när jag höll på och gräddade den andra plåten bullar hör jag honom ropa -omma, omma. Jag går dit och säger ska inte du sova? A: nä, omma. ha bul (pekar på munnen och menar att han vill ha en bulle. Och nästan mening A: Bul sut (bulle slut). Jag skrattar och säger vill du ha en bulle A. mmm. Jag: är du rädd att bullarna ska ta slut A: mmmm. Vilken unge! Så det blev ingen lunch sovning utan istället blev det bullfest med mjölk.

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards