Direktlänk till inlägg 18 januari 2008

Andra jobbardagen...

Av Maria - 18 januari 2008 20:25

Vaknade förhållandevis pigg med lille sonen brevvid mig utan att jag märkt hur han kommit hit, så iaf jag har sovit hela natten :). Upp, frukost och göra oss alla iordning. Kom till skolan precis när det ringde in, lämnade Axel och vidare till mitt jobb. Vi var ute hela fm och det var så skönt, jag åkte madrass med barnen så att jag fick röra på mig. Slutade tidigare, eftersom vi hade så lite barn och det visade sig vara bra eftersom Axels dag inte varit så bra, han var trött och hade ätit lite mat. Men han blev gladare och piggare när jag kom, det är ju också så att de håller på att skola in fler barn så det är nog ganska röriga dagar. Hämtade Gustav, hem. Axel och jag fikade och Gustav lekte ute. Slog in födelsedags present och Gustav fick duscha innan middag. Lagade mat och landade i att nu är det helg. Per skjutsade Gustav och då kom min lillasyster med goklimpen (å, jag längtat efter honom och Freja, jag har inte träffat Freja på jätte jätte länge). Vi fikade och hon visade sina reafynd. Per la Axel, Kristina åkte hem och Per for och hämtade Gustav. Gustav kvällsfikade och Per och jag gjorde en drink, Per hämtade ved eftersom vi ska fredagsmysa lite med vin, kex och ost. Jag la Gustav och nu sitter jag här.............Min vardag........och helg....

 
 
lilla syster

lilla syster

18 januari 2008 21:37

blev det ingen peta i näsan bild???

http://kissegirl.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Maria

19 januari 2008 14:42

Jo. men jag måste köpa fler bilder. snart, snart....

 
kristina

kristina

19 januari 2008 17:25

två fina killar :)

http://kissegirl.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 27 november 2010 23:17

Idag har vi farit fram som små virvelvindar, grabbarna blev invärvda i adventsstädningen och de fick städa sina rum. Gustav är ju självgående han fixade allt själv och det blev så snyggt så, och när han var klar fick han sätta upp en adventsstake. Ax...

Av Maria - 26 november 2010 21:31

Har blivit lite mycket jobb här i veckan. Jag har haft två utvecklingssamtal före eller efter arbetstid och vi har haft kvällsmöte, så den här veckan har det definitivt blivit mer än 40 timmar. Men jag är klar med mina samtal och peppar peppar jag kä...

Av Maria - 19 november 2010 21:03

Både Per och jag tyvärr....   Veckan har varit innehållsrik som vanligt Permanent av mitt hår hos frisörskan min Mulleledarträff på kvällen på vår förskola Utvecklingssamtal för Gustav Maskerad på Axels avdelning Slalomträning Fotografer...

Av Maria - 14 november 2010 19:29

Närå inte riktigt.....men iaf igår. Jag var så sugen på att göra något kul för hela familjen. Först var vi och uppvaktade farmor/svärmor som fyllt år här i veckan och då hade vi sån tur att vi fick lunch, god god soppa med bröd och tårta på det, mums...

Av Maria - 12 november 2010 20:28

Har vi idag, Per har varit ledig idag eftersom han har jobbat kväll här i veckan. Så Axel och Per har varit till frisören, Axel har fotografering på förskolan till veckan. Jag började tidigt och slutade då även tidigt, men jag har mest legat på soffa...

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards