Alla inlägg under oktober 2007

Av Maria - 8 oktober 2007 20:13

Men här har man hektiskt schema igår kväll blev jag klar med mina uppgifter och den första uppgiften var jag upp till h-sand och redovisade idag. Imorgon är det två redovisningar och på onsdag är det kursstart på delmoment 2. det innbär att jag efter imorgon har klarat av halva kursen. Det är jättekul men intensivt! När jag inte pluggar vill jag ju vara med mina barn.


Per har åkt på älgjakt, men han kommer hem redan på onsdag. Jobbar tors och fre och fredag eftermiddag ner till järvsö för slakt på lördagen och ev söndagen. Idag hade de skjutit sju stycken på deras gigantiska jaktlag, bra start förutom stormvindar då.


Igår gjorde vi något kul Gustav och jag. Han hade gett sig fasiken på att han skulle baka och han skulle göra ett eget recept. Han skulle ha oboy, grädde maränger och choklad med. Jag fyllde på med smör, mjöl och bakpulver, ner på affärn´handlade det som saknades och hem och baka. De blev jättegod måste jag säga. Han gjorde allt själv förutom smälta smör och grädda. Nä, nu ska jag gå ner och prata med svärmor och lägga upp planeringen inför imorgon. Jag har sån tur att svärmor och mamma ställer upp på alla mina påhitt. Tusen tack alla som får det att funka :) 

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards