Direktlänk till inlägg 19 februari 2007

intensiv måndag...

Av Maria - 19 februari 2007 20:05

Först skridskor i ishallen med förskolan och förskoleklassen.Snabb lunch hemma, sedan in till stan för att hämta kusin Victor på hans förskola. Sedan city för att shoppa lite, bland annat köpte vi haklappar och pyjamas till Axel. Och lite grejer till festen som snart går av stapeln, första helgen i mars är den. Det är min moster som ska ha en temafest på sitt 40-årskalas, väldigt roligt med temafester! Men mycket att ordna och fixa, men det är bara roligt bekymmer:)Problem under dagen. Snökaos, det har typ kommit tre decimeter snö under dagen. Idag skulle vi ha morfars bil som är en kombi, eftersom min kombi skulle besiktigas. Den gick rakt igenom för övrigt! Kombi=barnvagnsbil. Och så hade bakluckan frysit fast, så upp med vagnen och sedan hämta bärsjalen. Jag kände mig väldigt iakttagen idag på stan med Axel på magen i bärsjalen! Eller också var jag ovanligt snygg, sure rej´ :). Man ser risigare än vanligt ut, pga sömnbrist och förkylning. Håret är ju en katastrof också nu när man har mössa jämt, livlöst och statiskt!!Vill börja motionera också, känner mig lite småfet. Men måste bli lite bättre i förkylningen först, vill börja åka skidor och gå med stavar. Behöver komma igång med detta!

 
 
Lilla syster

Lilla syster

19 februari 2007 22:59

Gick det bra med bärsjalen då?

http://kissegirl.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Maria

20 februari 2007 21:58

Ja, det går jättebra. Axel trivs fint i den nu, vi använder den nästan dagligen!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 27 november 2010 23:17

Idag har vi farit fram som små virvelvindar, grabbarna blev invärvda i adventsstädningen och de fick städa sina rum. Gustav är ju självgående han fixade allt själv och det blev så snyggt så, och när han var klar fick han sätta upp en adventsstake. Ax...

Av Maria - 26 november 2010 21:31

Har blivit lite mycket jobb här i veckan. Jag har haft två utvecklingssamtal före eller efter arbetstid och vi har haft kvällsmöte, så den här veckan har det definitivt blivit mer än 40 timmar. Men jag är klar med mina samtal och peppar peppar jag kä...

Av Maria - 19 november 2010 21:03

Både Per och jag tyvärr....   Veckan har varit innehållsrik som vanligt Permanent av mitt hår hos frisörskan min Mulleledarträff på kvällen på vår förskola Utvecklingssamtal för Gustav Maskerad på Axels avdelning Slalomträning Fotografer...

Av Maria - 14 november 2010 19:29

Närå inte riktigt.....men iaf igår. Jag var så sugen på att göra något kul för hela familjen. Först var vi och uppvaktade farmor/svärmor som fyllt år här i veckan och då hade vi sån tur att vi fick lunch, god god soppa med bröd och tårta på det, mums...

Av Maria - 12 november 2010 20:28

Har vi idag, Per har varit ledig idag eftersom han har jobbat kväll här i veckan. Så Axel och Per har varit till frisören, Axel har fotografering på förskolan till veckan. Jag började tidigt och slutade då även tidigt, men jag har mest legat på soffa...

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards