Alla inlägg den 25 mars 2009

Av Maria - 25 mars 2009 21:27

Det är aktiva dagar, idag har jag och en kollega varit på sagostund på biblioteket. Sen på em var jag på PIM kick-off. En datakurs som kommun tycker att alla ska genomföra. Verkar rätt roligt jag satt lite ikväll ochgenomförde en del övningar. Igår hade vi kvällsmöte, och jag var astrött när jag kom hem.


I söndags var jag till stallet, jag till och med galopperade med Kolur då och han gnäggade hejande på mig när jag kom till hagen. Jag blev alldeles rörd, imorgon ska jag och Sara rida....längtar!


Imorgon ska Gustav ha en kompis med sig hem från skolan.


Annars är det mest husvagen vi funderar och diskuterar runt! Per vill ställa upp den i Järvsö på vintrarna, men jag vet inte? Vi ska åka en sväng till LJusdal under påskhelgen och planerar då att åka skidor i järvsöbacken så vi ska väl titta då!


Nu sa jag mejla min syster och sedan nanna kudden, öppnar imorgon!

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards