Alla inlägg den 10 juni 2007

Av Maria - 10 juni 2007 20:58

Den börjar redan bli rund och go och alla spekulerar i eventuellt kön.

Av Maria - 10 juni 2007 20:55

Har fyllt 25 år, grattis Petter. Men man ser här på bilderna att han har lång tid kvar innan han blir gammal.

Av Maria - 10 juni 2007 20:32

går fort. Nu har vi avslutat mullen, det har varit roligt men det är också skönt att det är slut. Optimistisk som man är duschade jag och gjorde mig iordning innan mulle (undrar vad mammor och pappor tror om den makeade mullefröken två gånger i följd?), men det var så varmt så det var bara att börja om när man kom hem. Ja, vi kom iväg till tre iaf och vi kom inte sist till festen heller. Bilresan gick ypperligt då Axel sov hela vägen, festen var bra. Vi satt vid långbord ute i trädgården och det var precis som en sommarfest ska vara = god mat, sol och mygg!


Det blev ganska sent igår, så imorse när Axel vaknade som vanligt klockan sju var man som en död sill (men jag hade ju fått världens längsta sovmorgon igår ända till 9,15, så det var min tur att kliva upp). Frukost hos Pers snälla storebror med familj, tack Jimmy för att vi fick låna ditt rum. Åkte vi til kyrkogården med lite blommor och vattnade gravarna. Sedan ett besök på dollar för att fylla på strump förrådet, det var Gustav som var i akut behov och det var till honom vi hittade minst. Ja, ja Axel och jag har bra iaf. Får försöka hitta på stan åt G istället.


Vi hade sån tur att vi fick god lunch hemma hos Pers pappa med sambo Vivianne. Vi pratade ikapp "vad som senast hänt", eftersom det var ett tag sedan vi sågs. Axel var jätte go´ med farfar och vivianne!


Axel sov nästan hela hemresan, vi skruttade omkring lite när vi kom hem och åt en lätt middag eftersom vi skulle på studentfirande. Bytte om och promenerade iväg. Jag tror att student Maria gillade sitt halsband, vi fick god mat (Känns som om vi ätit hela helgen!) och efterrätt. Och hör och häpna jag drack en stark öl och tyckte det var gott?? Jag måste ha varit törstig och det är så sällan jag dricker att jag blev ju berusad på den också, tack och lov försvann den känslan fort iaf.


Imorgon ska vi plocka ihop packning, tvätta lite , städa lite och handla lite eftersom på tisdag ska Gustavs femårsavdelning hälsa på, det ska bli kul. Gräsänka blir jag också ända fram till onsdag då Per åker på datakurs till Umeå. Men mamma kommer och hjälper mig på tisdag, hon är snäll hon!

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards